Opis zajęć

Opis zajęć

FAT burning & shape

Zajęcia kładące nacisk na spalanie tkanki tłuszczowej oraz kształtowanie sylwetki. To kompleksowy trening zapewniający jędrne i smukłe ciało, a także poprawiający kondycję i redukujący tkankę tłuszczową. Często wykorzystujący ćwiczenia z przyborami. Regularny udział w tego typu zajęciach podnosi poziom wydolności fizycznej i wspomaga odchudzanie. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich pragnących spalać kalorie i dobrze się bawić, również dla osób początkujących.

JUMPING FROG

Innowacyjny program treningowy na trampolinach, który powoduje ujędrnienie, odżywienie i wzmocnienie ciała. JUMPING FROG aktywuje pracę 400 mięśni, powoduje zwiększenie wdolności płuc, przyśpieszenie metabolizmu oraz redukuje cellulit. Daje dużo pozytywnej energii i uśmiechu.

KETTLEBEL & SHAPE

Zajęcia wzmacniające, ujędrniające i modelujące wszystkie grupy mięśniowe za pomocą kettlebel, ciężarków, taśm, piłek ovo ball, stepów oraz dużych piłek.

DEEP WORK

Nowy, wyjątkowy wymiar treningu funkcjonalnego, atletyczny, prosty i wyróżniający się na tle innych znanych programów. Energetyczny trening oparty na pięciu elementac: ziemi, drewna, ognia, metalu i wody, które z kolei symbolizują różne źródła energii. Program deppWORK bazujący na koncepcji Yin Yang, zaprojektowano tak, aby zawsze łączył w sobie napięcie i rozluźnienie mięśni oraz ćwiczenia oddechowe – kompleksowy trening funkcjonalny. Zanim trening się rozpocznie dajemy sobie moment na wyłączenie się – ze wszystkiego, co nas zajmuje w życiu codziennym. Początek treningu to spokojna, łatwa, funkcjonalna rozgrzewka. Będziemy wykonywać różne sekwencje, tak żeby tylko pobudzić mięśnie, wydłużyć je, rozgrzać kończyny i stawy. Główną część lekcji stanowią przyśpieszenia, dynamiczne kombinacje ćwiczeń. Dochodzisz wtedy do momentu, kiedy myślisz, że jesteś zbyt zmęczony… ale ten koncept treningowy uzmysławia ci, że jesteś w stanie pójść dalej niż kiedykolwiek Ci się wydawało. Deep Work jest dla KAŻDEGO. Zajęcia bez choreografii i z możliwością wyboru odpowiedniej dla siebie wersji danego ćwiczenia.

PILATES

Forma wolnych i celowych ćwiczeń przy spokojnej muzyce, skierowane na wzmacnianie czynnego aparatu ruchu ze szczególnym uwzględnieniem mięśni głębokich, mięśni dna miednicy, mięśnia poprzecznego brzucha. W zajęciach zwraca się uwagę na precyzję ruchów, odpowiednie oddychanie i stałe napięcie mięśni głębokich brzucha oraz elongacji (rozciągniecie kręgosłupa).

CROSS Training/ TABATA

Jest to trening wytrzymałościowo-siłowy. Jego celem jest polepszenie ogólnej sprawności fizycznej całego ciała oraz uzupełnienie ubytków w mięśniach i stawach spowodowanych źle prowadzonymi treningami w przeszłości. Zajęcia treningu funkcjonalnego połączone z tabatą ‒ czyli z krótkim, ale intensywnym wysiłkiem interwałowym.

CARDIO & FUNCTIONAL STEP

Połączenie zajęć STEP AEROBIKU i TRENINGU FUNKCJONALNEGO. Dzięki regularnym ćwiczeniom poprawiamy nie tylko swoją sylwetkę, ale też kondycję. Trening ten ma na celu spalenie tłuszczyku osiadłego głównie na pośladkach oraz udach. Ma też zwiększać wytrzymałość organizmu, wzmocnić mięśnie oraz poprawić koordynację ruchową, a przede wszystkim klient ma się dobrze bawić. Wzmacniamy również mięśnie odpowiedzialne za stabilizację stawów kończyn i kręgosłupa, w tym mięśni głębokich brzucha i pleców (tzw. core muscles) oraz wzmacniamy mięśnie – przede wszystkim mięśnie głębokie (stabilizatory) tułowia. Daje to poprawę sprawności ogólnej, lepszą koordynację ruchową i profilaktykę urazów i bólu pleców.

BRZUCHOMANIA

Zajęcia wzmacniające mięśnie brzucha oraz grzbietu oparte na intensywnych ćwiczeniach poprawiających siłę mięśniową wyżej wymienionych partii ciała.

FIT BALL

Trening aerobowy połączony z treningiem wzmacniającym.

Zajęcia na dużej piłce łączące w sobie różne aspekty treningu. Ćwiczenia na piłce ujędrniają mięśnie, rozwijają zmysł równowagi i pomagają uwolnić się od stresu. Podczas ćwiczeń uaktywniają się mięśnie głębokie stabilizujące kręgosłup i pozwalające utrzymać prawidłową postawę ciała. Zajęcia polecane osobom, które lubią urozmaicony trening i dobrą zabawę.

Eliptyczna mała piłka OVO BALL Piłka o owalnym kształcie wykonana z wysokiej jakości gumy, wykazującej dużą wytrzymałość na obciążenie, elastyczność i sprężystość. Znajduje zastosowanie u osób w każdym wieku, o różnym stopniu sprawności i aktywności fizycznej. Ćwiczenia z piłką eliptyczną przyczyniają się do poprawy, wytrzymałości, koordynacji, równowagi, siły i gibkości. Budowa piłki daje dodatkowe możliwości treningu i modyfikacji ćwiczeń.

JOGA

Praca z ciałem jest punktem wyjściowym do pracy nad sobą. Celem zajęć jogi jest uelastycznienie, wzmocnienie i oczyszczenie ciała, a także uspokojenie umysłu i zapanowanie nad nim.

CELLU ATTACK

Trening Cellu Attack to specjalnie opracowany program przeciw cellulitowi, który pozwala zapobiec i opanować nierównomierne rozłożenie komórek tłuszczowych w tkance podskórnej. Zajęcia o średniej intensywności, których celem jest wzmocnienie partii ciała najbardziej narażonych na pojawianie się cellulitu czyli ud, pośladków, brzucha oraz ramion. To serie ćwiczeń utrzymujących napięcie mięśni, tretching i automasaż rozluźniający brzuch, biodra, uda i pośladki. Głównym celem treningu jest rozbijanie tkanki tłuszczowej z okolicy bioder, pośladków i ud, ujędrnianie ciała (400kcal/h)

POWER KICK

Trening oparty głównie na technice bokserskiej zawierający elementy samoobrony oraz prostych ćwiczeń kondycyjno-wytrzymałościowych. Zajęcia prowadzi trener MMA.

STEP

Ćwiczenia wykonywane na prostokątnych platformach, które wykorzystywane są głównie do ćwiczeń wzmacniających. Zajęcia składają się również z prostej choreografii, która ma na celu podniesienie intensywności treningu. Metodyka prowadzenia zajęć jest dostosowana dla każdego.

ABS

Ćwiczenia oparte na własnym programie stworzone by wzmocnić, wyrzeźbić i ukształtować brzuch i mięśnie wchodzące w obwód pasa brzusznego, biodrowego i pleców. Ćwiczenia te oparte są na ćwiczeniach fat burning oraz kształtujących. Skierowane są dla każdej grupy wiekowej, dla osób nie mających problemów z kręgosłupem. Intensywność zależy od uczestników a wykorzystanie dodatkowego sprzętu pozwoli na lepsze rezultaty.

ULTIMATE HIIT

To skuteczny i intensywny program interwałowy cieszący się rosnącą popularnością, który pozwala szybko spalić tkankę tłuszczową i skutecznie poprawić kondycję. Dodatkowy walor to oszczędność czasu. HIIT to idealny program treningowy dla ludzi, którzy nie chcą spędzać wielu godzin na ćwiczeniach. HIIT to odmiana interwałów, czyli formy ruchu związanej z przeplataniem intensywnego wysiłku (90 – 100 procent maksymalnego tętna – mHR) z wysiłkiem o średniej (umiarkowanej) intensywności (60-70% mHR). Trening interwałowy HIIT można wykonać na każdym sprzęcie cardio (rower stacjonarny, bieżnia, ergometr, eliptyker) oraz naturalnie bez sprzętu (np. bieganie) plus dodatkowy sprzęt fitness bądź tez z wykorzystaniem masy własnego ciała.
Najważniejsze walory treningu HIIT to:skrócenie czasu trwania całej jednostki treningowej, przyspieszanie metabolizmu, który utrzymuję się w stanie przyspieszenie nawet do 16 godzin po zakończeniu wysiłku

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zdrowy Kręgosłup to zajęcia dla wszystkich niezależnie od grupy wiekowej. Profilaktyczne, bezpieczne i skuteczne ćwiczenia wzmacniające mięśnie przykręgosłupowe. Efektem zajęć jest prawidłowa postawa i wyprostowana sylwetka. Zajęcia prowadzone są pod okiem rehabilitantki.

ZUMBA FITNESS

Połączenie aerobiku z tańcem latynoamerykańskim. Bardzo intensywne i energiczne zajęcia, po których uśmiech nie znika z twarzy. Na zajęciach wykorzystywane są m.in.: kroki salsy, merengue, mambo, cumbia etc.

BUP

Zajęcia wzmacniająca dolne partie ciała: mięśnie brzucha, ud i pośladków. Ćwiczenia te mają na celu poprawę siły mięśniowej, elastyczności i kształtu mięśni. To lekcja o średniej intensywności z dużą liczbą powtórzeń danego ćwiczenia, w bezpiecznych, nie obciążających stawów pozycjach. Zajęcia przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania. Jeśli walczysz z cellulitem i chcesz poprawić kształt i jędrność dolnych partii ciała, ten trening jest dla Ciebie.