FITBOXING

To połączenie wielofunkcyjnych ćwiczeń fitness z elementami boksu i kickboksingu. Bardzo efektywna forma treningu aerobowego z dodaniem ciosów bokserskich i technik kickboksingu (ciosy nogami i rękoma)

1h intensywności, pomiędzy 500-900 spalonych kalorii


SMUKŁA SYLWETKA

To połączenie wszystkich elementów z zajęć BUP, TBC, płaski brzuch  itp. Zajęcia mają tak dobraną formę ,aby jeszcze lepiej wzmocnić, a przede wszystkim wymodelować całą sylwetkę. Od teraz nie skupiamy się na wybranych partiach ciała, ale idziemy dalej. Pracujemy nad ciałem kompleksowo, aby cała sylwetka Pod nazwą Smukła Sylwetka ukryły się treningi spalające tkankę tłuszczową, modelujące ze sobą współgrała.


BODY SHAPE

Zajęcia wzmacniająca dolne i górne partie ciała: mięśnie brzucha, ud i pośladków oraz tułów i ręce Ćwiczenia te mają na celu poprawę siły mięśniowej, elastyczności i kształtu mięśni. To lekcja o średniej intensywności z dużą liczbą powtórzeń danego ćwiczenia, w bezpiecznych, nie obciążających stawów pozycjach. Zajęcia przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania. Jeśli walczysz z cellulitem i chcesz poprawić kształt i jędrność swojego ciała , ten trening jest dla Ciebie.


BRZUCH, UDA, POŚLADKI

Jest to trening, który ukształtuje wszystkie partie ciała, zapewnia płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda. Intensywny ze względu na duża ilość powtórzeń danego ćwiczenia i wykorzystanie takich przyborów jak: ciężarki, stepy, hantle, flow tonic, gumy, piłki, kamagoony. Dla osób chcących ukształtować swoja sylwetkę oraz pozbyć się cellulitu.


CROSS/TABATA

Jest to autorski trening wytrzymałościowo-siłowy. Jego celem jest polepszenie ogólnej sprawności fizycznej całego ciała oraz uzupełnienie ubytków w mięśniach i stawach spowodowanych źle prowadzonymi treningami w przeszłości. Na poczet treningu zostały zaadoptowane metody oraz ćwiczenia wysiłku siłowego, jednak o bardzo małych wartościach obciążeni zewnętrznych. Daje to świetnie podłoże przygotowawcze dla osób zaczynających przygodę z kulturystyką oraz Crossfitem, a dla osób już trenujących, szczególnie w okresie redukcji tkanki tłuszczowej, daje nowe możliwości poprawy definicji oraz rzeźby mięśniowej z jednoczesnym treningiem aerobowym, przeważnie średniej intensywności. Osoby, które na co dzień nie są bywalcami siłowni mogą liczyć na, ogólną poprawę sylwetki poprzez zwiększenie jędrności oraz sprężystości ciała z jednoczesną redukcją tkanki tłuszczowej całego organizmu. Trening znacząco poprawia wytrzymałość mięśniową oraz funkcjonalność układu oddechowo-krążeniowego z jednoczesnym wzmocnieniem układu szkieletowego wraz z mięśni odpowiedzialnymi za jego postawę. Każde zajęcia są inne, a ich różnorodność powoduje, to że Twoje ciało będzie ciągle zaskakiwane innymi bodźcami zewnętrznymi, co zwiększa efektywność treningową, zapobiega monotonii oraz zmniejsza ryzyko szybszego znudzenia się treningiem.


STALOWE POŚLADKI

Zajęcia o dużej intensywności, podczas których skupiamy się na treningu pośladków i nóg. Poprawa kondycji, wytrzymałości, jędrności nóg oraz umięśnienia pośladków gwarantowana. Jeśli lubisz intensywny trening, podczas którego poczujesz, że żyjesz – to te zajęcia są dla Ciebie!


ROZMIAR W DÓŁ

Jest to trening, którego celem jest efektywne spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej. Zajęcia, które doskonale ujędrnią ciało i pomogą w pozbyciu się zbędnych kilogramów. Ich sekret tkwi w połączeniu ćwiczeń cardio i wzmacniających mięśnie. Dla wszystkich pragnących spalać kalorie i dobrze się bawić, uwolnić endorfiny i wylać hektolitry potu.


BOOT CAMP

Ta bardzo popularna w USA forma zajęć, dopiero zaczyna rozwijać się w Polsce. Trening boot camp opiera się na sekwencji ćwiczeń, ułożonych zgodnie z założeniem treningu obwodowego. Grupa wykonuje polecenia trenera, który odpowiada za przebieg zajęćBoot camp wzmacnia mięśnie całego ciała dużo lepiej niż inne ćwiczenia fizyczne. Poprawia kondycję, szybkość i ogólną sprawność fizyczną organizmu. Dzieje się tak dlatego, że treningi składają się z ćwiczeń wytrzymałościowych, mających na celu wzmocnienie możliwości siłowych organizmu. Regularne ćwiczenia boot camp fitness zwiększają elastyczność mięśni i stawów, spalają tkankę tłuszczową (w godzinę możesz spalić nawet 1000 kcal!), a także poprawiają koordynację ruchową. Na wzrost motywacji ćwiczącego wpływa szybki spadek wagi, ponieważ systematyczne treningi pozwalają zgubić dodatkowe kilogramy, wysmuklić sylwetkę i wzmocnić ciało. Dodatkowym czynnikiem mobilizującym do aktywności jest obecność rygorystycznego trenera. Pomaga także grupa innych ćwiczących, którzy zmagają się z możliwościami fizycznymi i psychicznymi tak samo jak ty.


JUMPING FROG

Innowacyjny program treningowy na trampolinach, który powoduje ujędrnienie, odżywienie i wzmocnienie ciała. JUMPING FROG aktywuje pracę 400 mięśni, powoduje zwiększenie wydolności płuc, przyśpieszenie metabolizmu oraz redukuje cellulit. Daje dużo pozytywnej energii i uśmiechu.


FIT LATINO

Zajęcia dedykowane paniom, które lubią tańczyć. Gorące rytmy latynoskie pod okiem tancerza tańca towarzyskiego to ciekawa odskocznia od dnia codziennego i dobry trening! Endorfiny, kołyszące biodra i uśmiech, a w pakiecie spalanie tkanki tłuszczowej! Samba? Cha-cha? Jive? Przyjdź i przekonaj się sama!


STEP

Ćwiczenia w rytm tanecznej muzyki polegające na dynamicznym wchodzeniu i schodzeniu za stopnia na różne sposoby. Podczas jednych zajęć STEP możesz spalić nawet 600 kcal, a ponadto wyrzeźbić, wyszczuplić i ujędrnić uda, pośladki oraz łydki. Inne efekty jakie daje step to między innymi: zwiększenie wydolności krążeniowo-oddechowej, poprawa koordynacji i gibkości, uelastycznienie całego ciała, wzmocnienie kości, redukcja stresu, relaks przy tanecznej muzyce, integracja z innymi uczestnikami zajęć.


ZUMBA

Gorące rytmy, energetyzująca muzyka, pozytywna energia i emocjonalna euforia – aż trudno uwierzyć, że wystarczy godzina aerobiku, by poczuć się jak na latynoskim parkiecie. Sedno jednak w tym, że nie chodzi o zwykły aerobik, ale o zajęcia Zumby. Pod tą tajemniczą nazwą kryje się innowacyjna metoda łącząca fitness z tańcami latynoskimi. Metoda, która zrewolucjonizowała rynek fitnessu i zamieniła zwykły trening w gorącą imprezę.


Indoor Cycling BASIC

Zajęcia na rowerach wprowadzające do świata Indoor Cycling, w przedziale 65-75% HR, wykorzystujące podstawowe techniki tej dyscypliny. Na tych zajęciach dowiesz się jak prawidłowo ustawić rower, opanujesz prawidłową technikę jazdy, spalisz zbędne kalorie a wszystko przy super zabawie oraz jeździe w rytm muzyki. (50min)


Indoor Cycling MIXED CLASS

Zajęcia na rowerach przedziale 65-85% HR. Praca w niskich i wysokich strefach tętna tlenowego „jazda po nieznanym terenie”. Celem treningu jest zwiększenie wytrzymałości, wydolności organizmu oraz spalanie tkanki tłuszczowej. Instruktor prowadzi jednocześnie dwie grupy, podstawową i średnio zaawansowaną, dzięki czemu zajęcia przeznaczone są praktycznie dla każdego. (50min)


Indoor Cycling HILL

Zajęcia w przedziale 75-85% HR, praca w górnych granicach tętna tlenowego, jazda po ciężkim terenie, kombinacja technik górzystych oraz płaskich. Celem treningu jest podniesienie progu przemian beztlenowych, zwiększenie siły oraz budowanie masy mięśniowej. Trening dla zaawansowanych. (50 min)


Indoor Walking

Indoor walking to zajęcia będące modyfikacją tradycyjnych ćwiczeń na bieżni. Ustawienie powierzchni treningowej pod niewielkim kątem sprawia, że są one bardziej wymagające – mięśnie nóg zaangażowane są w większym stopniu niż podczas spacerów czy biegania w terenie. Indoor walking pozwala poprawić wydolność organizmu, zrzucić zbędne kilogramy, jak również efektywnie wysmuklić całe ciało. Ciągłe wspinanie się, różnorodne kombinacje kroków czy zmienne tempo, wymagają zaangażowania mięśni całego ciała. Zajęcia polegają na maszerowaniu na bieżni w rytm muzyki. Zmieniana jest długość kroku, tempo marszu, sposób ustawiania nóg. Dodatkowo wykonywane są ćwiczenia wzmacniające brzuch, uda, pośladki, a także obręcz barkową i ramiona poprzez wykorzystanie ciężarków. Indoor walking to przede wszystkim trening wydolnościowy, wzmacniający, ale również funkcjonalny. Efekty to: poprawa wydolności organizmu, spalenie zbędnych kilogramów, wysmuklenie sylwetki, wzmocnienie mięśni nóg i pośladków i poprawa ich wyglądu. Podczas godzinnego intensywnego treningu na bieżniach można spalić aż 700 kcal.


ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zdrowy Kręgosłup to zajęcia dla wszystkich niezależnie od grupy wiekowej. Profilaktyczne, bezpieczne i skuteczne ćwiczenia wzmacniające mięśnie przykręgosłupowe. Efektem zajęć jest prawidłowa postawa i wyprostowana sylwetka. Zajęcia prowadzone są pod okiem rehabilitantki.


PILATES

Forma wolnych i celowych ćwiczeń przy spokojnej muzyce, skierowane na wzmacnianie czynnego aparatu ruchu ze szczególnym uwzględnieniem mięśni głębokich, mięśni dna miednicy, mięśnia poprzecznego brzucha. W zajęciach zwraca się uwagę na precyzję ruchów, odpowiednie oddychanie i stałe napięcie mięśni głębokich brzucha oraz elongacji (rozciągniecie kręgosłupa).