Definicje
Klub – klub fitness działający pod nazwą „INFINITI Fitness Club”, zlokalizowany w budynku przy ul.: Aleja Jana Pawła II 58, 47-232 Kędzierzyn-Koźle, stanowiący zorganizowaną część przedsiębiorstwa spółki pod nazwą Fit Food Group S.A. z siedzibą w Kędzierzynie-Koźlu (adres siedziby: Aleja Jana Pawła II 58 lok. AVII, 47 232 Kędzierzyn-Koźle, NIP: 7492022079; spółka zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Opolu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000286132); określone w niniejszym Regulaminie prawa i obowiązki Klubu odnoszą się do praw i obowiązków spółki Fit Food Group S.A. w Kędzierzynie-Koźlu.
Klient lub Klient Klubu – osoba fizyczna, która zawarła umowę na korzystanie z usług oferowanych przez Klub, lub która na podstawie umowy korzysta z usług oferowanych przez Klub.
Umowa – umowa zawarta z Fit Food Group S.A. z siedzibą w Kędzierzynie-Koźlu na korzystanie z usług oferowanych przez Klub, której integralną częścią są postanowienia niniejszego Regulaminu.
Regulamin – niniejszy Regulamin, stanowiący wzorzec umowy w rozumieniu art. 384 ustawy z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny.
Postanowienia wstępne
-
- Niniejszy Regulamin określa szczegółowe warunki zawierania, wykonywania i rozwiązywania umowy, w tym w szczególności prawa i obowiązki Klienta oraz Klubu.
- Umowa zawierana jest na warunkach niniejszego Regulaminu, przy czym strony mogą w formie odrębnej pisemnej umowy ustalić dodatkowy zakres praw lub obowiązków Klienta lub Klubu.
- Do zawarcia umowy na warunkach niniejszego Regulaminu dochodzi na skutek zaakceptowania przez Klienta, działającego osobiście lub przez jego upoważnionego przedstawiciela, treści niniejszego Regulaminu. Uiszczenie opłaty za korzystanie z usług oferowanych przez Klub lub rozpoczęcie korzystania z usług oferowanych przez Klub przez Klienta zwolnionego z obowiązku uiszczenia opłaty stanowi wyrażenie woli zawarcia umowy o świadczenie usług oferowanych przez Klub na warunkach zaakceptowanego przez Klienta niniejszego Regulaminu.
- Klientem Klubu może być osoba, która ukończyła lat 5.
- Klienci w grupie wiekowej od 5 do 18 lat mogą korzystać z usług oferowanych przez Klub jedynie na podstawie umowy zawartej na ich rzecz przez ich przedstawiciela ustawowego.
- Klienci w grupie wiekowej od 5 do 18 lat mogą korzystać z usług oferowanych przez Klub, w zakresie i na warunkach wyraźnie wskazanych w Regulaminie.
- Klient Klubu zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
- W przypadku zagrożenia lub naruszenia prawnie chronionego interesu Klubu lub Klienta, Klub zastrzega sobie prawo odmowy zawarcia umowy, lub odmowy świadczenia określonych usług oferowanych przez Klub.
Usługi Klubu
-
- Klub oferuje usługi z zakresu sportu, rekreacji, kultury fizycznej, odnowy biologicznej, a w szczególności w zakresie ćwiczeń fitness, ćwiczeń siłowych, zajęć sztuk walki, zajęć grupowych, gry w sqush, korzystania z sauny, sportowej sali wielofunkcyjnej.
- Poszczególne usługi oferowane przez Klub dostępne są w wyznaczonych w tym celu na terenie Klubu miejscach (strefach), zwanych dalej „strefami zajęć” lub „strefami usług”.
- Zakres, przedmiot i częstotliwość oferowanych przez Klub usług może ulegać zmianom.
- Zajęcia grupowe odbywają się w godzinach i dniach ustalanych przez Klub. Ilość Klientów mogących uczestniczących jednorazowo na zajęciach grupowych ustala Klub.
- Klub zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć grupowych, jeżeli liczba Klientów zainteresowanych udziałem w zajęciach nie przekracza pięciu osób.
Dostępność Klubu
-
- Klub jest otwarty we wszystkie dni w roku kalendarzowym, za wyjątkiem dni wymienionych w pkt. 15 i 16 poniżej, w następujących godzinach: od pn – pt 7.00 – 22.00, sob-ndz 8.00-20.00.
- Klub jest zamknięty w dniach: 01.01; Święta Wielkanocne, 1 listopada, 24 – 26 grudnia, w inne dni ustawowo wolne od pracy, za wyjątkiem niedzieli, chyba że inny niż niedzielna dzień ustawowo wolny od pracy przypada w niedzielę.
- Klub może być zamknięty w całości lub w części na czas konieczny do przeprowadzenia remontów lub zabiegów sanitarnych, a także w przypadku decyzji stosownych władz oraz z powodu siły wyższej. Informacja o planowanym terminie zamknięcia Klubu zostanie wywieszona z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem, w miejscu ogólnodostępnym na terenie Klubu.
Przebywanie na terenie Klubu
-
- Osoby, które ukończyły 16 lat mogą przebywać w strefach zajęć i korzystać z dostępnych dla nich usług Klubu samodzielnie.
- Osoby w wieku od 14 do 16 lat mogą przebywać w strefach zajęć i korzystać z dostępnych dla nich usług Klubu tylko pod opieką osoby pełnoletniej lub instruktora Klubu.
- Osoby w wieku od 5 do 14 lat mogą przebywać na terenie Klubu poza strefami zajęć pod opieką rodzica lub innego opiekuna prawnego. Osoby w grupie wiekowej, o której mowa w zdaniu poprzednim, mogą przebywać w strefach zajęć i korzystać z dostępnych dla nich usług Klubu tylko i wyłącznie pod opieką instruktora Klubu, przy czym nie dotyczy to akcji specjalnych organizowanych przez Klub takich jak np.: rozgrywki szkolne, turnieje, dni otwarte Klubu.
- Osoby w grupie wiekowej, o której mowa w pkt 19 powyżej, powinny być odbierane z Klubu przez jej opiekuna bezpośrednio po zajęciach.
- Klient powinien opuścić Klub bez zbędnej zwłoki, po zakończeniu korzystania przez niego z usług oferowanych przez Klub.
- Wewnątrz Klubu nie ma możliwości przechowywania rowerów lub innego rodzaju podobnych pojazdów. Pojazdy te należy pozostawić na zewnątrz budynku Klubu, w miejscu do tego przeznaczonym.
- Wszelkie torby i ubrania wierzchnie (nie będące elementami stroju do ćwiczeń/zajęć) powinny być pozostawione w szatni Klubu i odebrane bezpośrednio po zakończeniu korzystania z usług Klubu.
- Klient zobowiązany jest do przebywania w strefach zajęć i wykonywania ćwiczeń/udziału w zajęciach w odpowiednim stroju oraz w sportowym obuwiu zmiennym, z czystą podeszwą. Klub zastrzega sobie prawo do określenia rodzaju lub wymogów stroju lub obuwia, jakie muszą być spełnione podczas korzystania z usług Klubu, w szczególności ze względów bezpieczeństwa Klientów.
- Wymagane jest przynoszenie ze sobą i korzystanie z ręcznika podczas ćwiczeń.
- Obowiązuje bezwzględny zakaz:
- wnoszenia do Klubu alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających, a także handlu na terenie Klubu w/w używkami,
- handlu na terenie Klubu jakimikolwiek produktami lub usługami bez zgody Klubu wyrażonej na piśmie,
- palenia na terenie Klubu papierosów (tytoniu), spożywania alkoholu, zażywania narkotyków lub innych środków odurzających,
- korzystania z usług Klubu, w tym wykonywania ćwiczeń lub udziału w zajęciach w stanie pod wpływem alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających,
- wnoszenia do Klubu przedmiotów niebezpiecznych lub innych przedmiotów, których wniesienie lub użycie na teren Klubu mogłoby utrudnić innym osobom korzystanie z usług oferowanych przez Klubu lub mogłoby stanowić zagrożenie dla mienia Klubu lub Klientów, bądź dla bezpieczeństwa osób przebywających w Klubie, w tym ich życia lub zdrowia,
- wnoszenia do pomieszczeń w strefach zajęć opakowań lub naczyń ze szkła,
- wprowadzania zwierząt na teren Klubu.
- Członkowie Klubu są zobowiązani do zachowania spokoju, porządku i czystości w Klubie, niezakłócania innym Klientom Klubu możliwości korzystania z usług Klubu.
- Osoby naruszające zasady, o których mowa w pkt 26 lub 27 powyżej, lub inne postanowienia niniejszego Regulaminu zobowiązane będą, na prośbę personelu lub przedstawiciela Klubu, do natychmiastowego zaprzestania korzystania z usług Klubu i niezwłocznego opuszczenia Klubu, bez prawa do żądania od Klubu jakiejkolwiek rekompensaty z tego tytułu, w tym zwrotu całości lub części opłaty, zapłaty odszkodowania.
- W przypadku naruszenia zasad, o których mowa w pkt 26 lub 27 powyżej, lub naruszania innych postanowień niniejszego Regulaminu Klub ma prawo do rozwiązania ze skutkiem natychmiastowym umowy. W przypadkach, o których mowa w niniejszym punkcie, Klientowi nie przysługuje prawo do żądania od Klubu zwrotu jakiejkolwiek części opłaty uiszczonej na podstawie rozwiązanej umowy.
- Klientowi Klubu przysługuje uprawnienie do rozwiązania ze skutkiem natychmiastowym umowy z Klubem w zakresie usług oferowanych przez Klub, w przypadku naruszania przez Klub w sposób rażący lub uporczywy postanowień niniejszego Regulaminu.
Korzystanie z usług Klubu
-
- Klient zobowiązany jest do korzystania z usług oferowanych przez Klub w sposób adekwatny do jego rzeczywistych możliwości psycho-fizycznych i umiejętności, a w szczególności w sposób nie stanowiący zagrożenia dla jego życia lub zdrowia.
- Klient (jego przedstawiciel ustawowy) powinien poinformować instruktora Klubu przed rozpoczęciem ćwiczeń/zajęć o wszelkich chorobach lub dolegliwościach, które stanowią lub mogą stanowić przeciwskazania do udziału lub wykonywania danych ćwiczeń/zajęć.
- Klient nie powinien korzystać z usług Klubu, w tym w szczególności uczestniczyć w ćwiczeniach/zajęciach, korzystać z sauny w przypadku złego samopoczucia.
- Klient może korzystać jedynie z aktualnie dostępnych usług Klubu, z zastrzeżeniem innych postanowień niniejszego Regulaminu.
- Klient może korzystać z usług Klubu po uiszczeniu stosownej opłaty za korzystanie z wybranych przez niego usług Klubu, z uwzględnieniem terminu, w którym może skorzystać z wybranych przez niego usług, dostępności danych usług, harmonogramu zajęć grupowych, dni i godzin otwarcia Klubu.
- Klient może korzystać z dostępnych dla niego usług jedynie w wyznaczonych na terenie Klubu strefach danych usług.
- Dzieci w wieku od 5 do 14 lat mogą uczestniczyć jedynie w zajęciach organizowanych przez Klub dla osób z tej grupy wiekowej.
- Korzystanie ze sprzętu, wyposażenia oraz pomieszczeń Klubu powinno odbywać się:
- zgodnie z ich przeznaczeniem,
- zgodnie z instrukcją obsługi lub wskazówkami personelu Klubu,
- w sposób bezpieczny, tj. z zapewnieniem dbałości o bezpieczeństwo własne oraz innych użytkowników Klubu,
- z poszanowaniem sprzętu, wyposażenia, pomieszczeń Klubu.
- Klient zobowiązany jest także:
- niezwłocznie zgłaszać personelowi Klubu wszelkie awarie lub nieprawidłowości w działaniu sprzętu, wyposażenia Klubu,
- przychodzić punktualnie na zajęcia grupowe lub uzgodnione z instruktorem Klubu zajęcia indywidualne; nie jest dopuszczalne wchodzenie na salę ćwiczeń grupowych po rozpoczęciu zajęć,
- pozostawić miejsca ćwiczeń/zajęć/innych usług w porządku i czystości,
- Klub zastrzega sobie prawo żądania dokonywania zapisów na poszczególne zajęcia z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem. Niedotrzymanie terminu zapisu na dane zajęcia może wykluczyć udział Klienta w takich zajęciach.
- Klient Klubu, który co najmniej 3 razy w ciągu 14 dni dokona zapisu na zajęcia grupowe, a następnie nie weźmie w nich udziału bez uprzedniego powiadomienia Klubu o swojej nieobecności, nie będzie miał prawa do dokonania zapisu na zajęcia grupowe w ciągu następnych 7 dni przypadających po dniu trzeciej z nieobecności opisanej powyżej.
- Zabrania się w szczególności:
- wykonywania ćwiczeń poza wyznaczonymi strefami zajęć,
- rzucania wolnymi ciężarami (hantlami, sztangami, obciążnikami sztang itp.),
- przebywania na terenie Klubu lub wykonywania ćwiczeń w niekompletnym stroju sportowym (np. bez koszulki), przy czym zakaz ten nie dotyczy organizowanych przez Klub konkursów lub pokazów kulturystycznych, a także korzystających z sauny,
- korzystania ze sprzętu, który uległ awarii.
Korzystanie z sauny, boiska do squash’a oraz sportowej sali wielofunkcyjnej
-
- Przy korzystaniu z pomieszczeń sauny należy bezwzględnie stosować się do instrukcji jej użytkowania, poleceń oraz informacji udzielanych przez personel Klubu.
- Z sauny mogą korzystać wyłącznie osoby zdrowe, które nie posiadają zdrowotnych, ani fizycznych przeciwskazań do korzystania z sauny.
- Z sauny mogą korzystać wyłącznie osoby pełnoletnie.
- Przed wejściem do sauny należy:
- wziąć kąpiel z użyciem mydła w celu usunięcia z ciała wszelkich kosmetyków i zanieczyszczeń.
- zdjąć z ciała wszelką metalową biżuterię, aby uniknąć ewentualnego poparzenia.
- W weekendy w saunie obowiązują bawełniane stroje kąpielowe.
- Na ławkach w saunie można siedzieć lub leżeć tylko na ręczniku, przy czym w przypadku osób siedzących także stopy winny znajdować się w obrębie ręcznika.
- Zabrania się korzystania z sauny pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
- Prawo do korzystania ze sportowej sali wielofunkcyjnej lub kortów do gry squash’a mają osoby zdrowe, które nie posiadają zdrowotnych, ani fizycznych przeciwskazań do uprawiania zajęć ruchowych.
- Obowiązki osób korzystających z kortów do gry squash’a reguluje osobny regulamin dostępny na terenie Klubu; Klient korzystający z kortów do gry w squash’a zobowiązany jest do przestrzegania tego regulaminu.
Opłaty
-
- Klient zobowiązany jest do uiszczenia odpowiedniej opłaty za korzystanie z usług Klubu, chyba że wolą Klubu jest świadczenie oferowanych usług na rzecz Klienta nieodpłatnie.
- Rodzaje opłat:
- opłata jednorazowa – upoważnia do korzystania z siłowni, sauny jedynie w dniu zakupu biletu wstępu,
- opłata jednorazowa premium – upoważnia do korzystania z siłowni, sauny oraz zajęć grupowych jedynie w dniu zakupu biletu wstępu,
- Karta Klienta (zwana dalej „Kartą”) – upoważnia do korzystania z usług Klubu w okresie jej ważności w zakresie opłaconych usług.
- Wysokość opłat określa cennik ustalany przez Klub. Cennik dostępny jest w recepcji Klubu.
- Karta wydawana jest w dniu zawarcia umowy uprawniającej do wielokrotnego korzystania z usług oferowanych przez Klub w określonym okresie czasowym.
- Karta jest imienna i nie może być udostępniana innym osobom. Uprawnienia związane z ważną Kartą mają charakter osobisty i nie mogą być przenoszone na inne osoby.
- Klient Klubu posiadający Kartę zobowiązany jest do jej okazywania za każdym razem, kiedy wchodzi do Klubu. Klub ma prawo nie wpuścić do Klubu osób, które nie okażą ważnej Karty.
- Fakt utraty, zniszczenia lub uszkodzenia Karty powinien być niezwłocznie zgłoszony w recepcji Klubu. Koszt wydania nowej Karty wynosi 10,00 zł.
- Za zgubienie kluczyka do szatni Klient zobowiązany jest do uiszczenia na rzecz Klubu opłaty w wysokości 30,00 zł.
- Klub wystawia paragony fiskalne oraz na żądanie Klienta faktury VAT na kwoty opłat uiszczanych za korzystanie z usług Klubu.
- Karta BENEFIT SYSTEMS i inne tego typu karty, są akceptowane przez Klub tylko pod warunkiem współpracy Klubu z firmami świadczącymi tego typu usługi. Posiadaczy tego rodzaju karty zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
- Klienci Klubu, którzy mają zawartą z Klubem odrębną pisemną umowę na korzystanie z usług Klubu (dotyczy tylko umów Deklaracja Premium oraz Deklaracja Premium Poranna) mają możliwość dokonywania za pośrednictwem strony internetowej Klubu płatności w formie przelewów elektronicznych za korzystanie z usług Klubu, w wysokości wynikającej z zawartej umowy. W celu dokonania płatności elektronicznej za pośrednictwem strony internetowej Klubu Klient powinien zalogować się do Strefy Klienta, a następnie wypełnić formularz płatności i postępować zgodnie z kolejnymi instrukcjami płatności. Płatność realizowana jest za pośrednictwem portalu Przelewy.24, po zalogowaniu się Klienta do jego banku. Po dokonaniu płatności Klient otrzymuje potwierdzenie dokonania transakcji na swój adres mailowy.
Odpowiedzialność
-
- Klient korzysta z usług Klubu na własną odpowiedzialność i nie może zgłaszać pod adresem Klubu żadnych roszczeń odszkodowawczych z tytułu szkód na osobie lub mieniu stanowiących następstwo zachowania Klienta lub osób trzecich, za które Klub nie ponosi odpowiedzialności.
- Klub nie odpowiada za przedmioty Klienta wniesione na teren Klubu.
- Za zniszczenie lub uszkodzenie pomieszczeń Klubu bądź jego wyposażenia, z przyczyn za które odpowiedzialność ponosi Klient, odpowiada Klient w pełnym zakresie odszkodowawczym wynikającym z przepisów Kodeksu cywilnego.
Wizerunek. Dane osobowe
-
- Klub ma prawo do utrwalania oraz rozpowszechniania w celach informacyjnych lub promocyjnych wizerunku Klienta, utrwalonego na zdjęciach lub filmach wykonanych na terenie Klubu w godzinach jego pracy oraz podczas imprez zewnętrznych organizowanych przez Klub. Materiały wraz ze zdjęciem Klienta mogą być rozpowszechniane poprzez ich umieszczenie na terenie Klubu, stronie internetowej Klubu lub w mediach społecznościowych (np. facebook), w których uczestniczy Klub.
- Klient ma prawo w każdym czasie żądać od Klubu zaprzestania rozpowszechniania materiałów zawierających jego wizerunek. W takim przypadku Klub zobowiązany będzie do zaprzestania rozpowszechniania wskazanych przez Klienta materiałów zawierających jego wizerunek w najszybszym możliwym terminie.
- Wszelkie materiały wykonane przez Klub (jego personel) zawierające wizerunek Klubu nie mogą być wykorzystywane bez pisemnej zgodny Klubu.
- Przy zawieraniu z Klubem odrębnej pisemnej umowy regulującej dodatkowy zakres praw lub obowiązków Klienta lub Klubu, w tym umowy uprawniającej do wielokrotnego korzystania z usług oferowanych przez Klub na podstawie Karty, Klient zobowiązany jest podać swoje dane osobowe, tym imię i nazwisko, numer PESEL, a także adres zamieszkania, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (o ile posiada). Klient upoważnia tym samym Klub do przetwarzania jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 922). Zgoda, o której mowa w zdaniu poprzednim, może być przez Klienta w każdym czasie odwołana na piśmie.
- Administratorem danych osobowych Klienta, o których mowa w pkt 69 powyżej, jest spółka Fit Food Group S.A. z siedzibą: 47-232 Kędzierzyn-Koźle, Al. Jana Pawła II 58 lok. AVII.
- Dane osobowe Klienta, o których mowa w pkt 69 powyżej, mogą być przetwarzane przez Klub w sprawach związanych z prowadzeniem działalności Klubu oraz wykonywaniem umowy łączącej Klub z Klientem, a w szczególności do korespondencji z Klientem, a także w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń Klubu w stosunku do Klienta.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz żądania ich poprawienia w razie ich zmiany lub niepoprawności danych.
- Klient zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Klubu o wszelkich zmianach swoich danych osobowych lub zmianie adresu zamieszkania, adresu do korespondencji lub adresu poczty elektronicznej.
Reklamacje
-
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji co do niewykonania lub nienależytego wykonania przez Klub usług objętych umową zawartą z Klientem.
- Klient powinien złożyć reklamację w terminie 14 dni od dnia niewykonania lub nienależytego wykonania przez Klub usług objętych umową zawartą z Klientem, pod rygorem wygaśnięcia roszczeń Klienta z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przez Klub umowy, stanowiącego przedmiot reklamacji złożonej z uchybieniem terminu.
- Reklamacje można złożyć w sposób przewidziany w pkt 78 Regulaminu.
- Klub udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania. Doręczenie Klientowi odpowiedzi na reklamację następuje w sposób przewidziany w pkt 79 Regulaminu.
- Reklamację przyjmuje się za uznaną, jeżeli Klub nie udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie, o którym mowa w pkt 77 powyżej.
Postanowienia końcowe
- Wszelkie uwagi, zawiadomienia lub oświadczenia dotyczące wykonywania lub rozwiązania umowy lub roszczeń związanych z umową, w tym reklamacje mogą być przesyłane przez Klienta na adresy poczty elektronicznej Klubu wskazane w pkt 82 poniżej, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kurierem na adres Klubu, a także doręczane osobiście w recepcji Klubu.
- Wszelkie uwagi, zawiadomienia lub oświadczenia dotyczące wykonywania lub rozwiązania umowy lub roszczeń związanych z umową, w tym odpowiedzi na reklamacje mogą być przesyłane przez Klub na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kurierem na adres Klienta, a także doręczane osobiście Klientowi na terenie Klubu.
- Pisma przesłane za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera na wskazany przez Klienta adres do korespondencji uważa się za skutecznie doręczone, nawet w przypadku
ich zwrotu do nadawcy. - Adresy poczty elektronicznej Klubu: [email protected]; [email protected]
- Postanowienia niniejszego Regulaminu mają odpowiednie zastosowanie do osób, które znajdują się na terenie Klubu, a nie są Klientami Klubu. Wejście na teren Klubu osoby nie będącej Klientem Klubu oznacza przyjęcie przez nią obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu.
- Niniejszy Regulamin objęty jest autorskimi prawami majątkowymi spółki Fit Food Group S.A. z siedzibą w Kędzierzynie-Koźlu i nie może być bez pisemnej zgody tej spółki kopiowany, rozpowszechniany, zmieniany, przerabiany lub w jakikolwiek innych sposób wykorzystywany. Osoba naruszająca postanowienia zdania poprzedniego może ponosić z tego tytułu przewidzianą powszechnie obowiązującymi przepisami prawa odpowiedzialność cywilna, karną lub administracyjną.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
- Niniejszy Regulamin oraz wszelkie jego zmiany udostępniane są niezwłocznie do publicznej wiadomości w następujący sposób: w recepcji Klubu lub na stronie internetowej Klubu: www.infiniti-fit.pl
- Regulamin w brzmieniu powyższym obowiązuje od dnia 21.07.2017 r.